Aplikujesz na stanowisko - Project Manager

Zaaplikowano: 0
Co należy do obowiązków opiekuna projektu?
- kierowanie i nadzór nad projektami, procesami i zadaniami firmy,
- prowadzenie spotkań sprzedażowych oraz projektowych,
- przygotowywanie dokumentacji projektowej,
- zarządzanie projektami komunikacyjnymi i projektami ecommerce Klientów,
- współtworzenie strategii komunikacyjnych i sprzedażowych,
- opracowywanie harmonogramów,
- testowanie rozwiązań w obrębie danego projektu,
- określenie zakresu odpowiedzialności dla poszczególnych osób w zespole,
- kontrola nad efektami,
- aktywna praca z grupą,
- kierowanie zespołami realizującymi dany projekt czy proces,
- rozwijanie współpracy z klientami,
- koordynowanie, nadzór i audyt prac partnerów i podwykonawców przy niestandardowych zadaniach,
- bieżący monit i analiza danych.
Oferujemy niezbędne wdrożenie zadaniowe, stabilne warunki zatrudnienia, nieograniczony dostęp do kawy, zarządzanie poziomem skomplikowania zadań. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.