Aplikuj – Project Manager

Aplikujesz na stanowisko - Project Manager

icon_5

Zaaplikowano: 0

Co należy do obowiązków opiekuna projektu?

  • kierowanie i nadzór nad projektami, procesami i zadaniami firmy,
  • prowadzenie spotkań sprzedażowych oraz projektowych,
  • przygotowywanie dokumentacji projektowej,
  • zarządzanie projektami komunikacyjnymi i projektami ecommerce Klientów,
  • współtworzenie strategii komunikacyjnych i sprzedażowych,
  • opracowywanie harmonogramów,
  • testowanie rozwiązań w obrębie danego projektu,
  • określenie zakresu odpowiedzialności dla poszczególnych osób w zespole,
  • kontrola nad efektami,
  • aktywna praca z grupą,
  • kierowanie zespołami realizującymi dany projekt czy proces,
  • rozwijanie współpracy z klientami,
  • koordynowanie, nadzór i audyt prac partnerów i podwykonawców przy niestandardowych zadaniach,
  • bieżący monit i analiza danych.

Oferujemy niezbędne wdrożenie zadaniowe, stabilne warunki zatrudnienia, nieograniczony dostęp do kawy, zarządzanie poziomem skomplikowania zadań. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Informacje

Usługi

Copyright 2020 Pracownik na godziny. Wszelkie prawa zastrzeżone. Realizacja: Weboholicy